logo
8 Lipca 2025
Powołujemy Rzecznika Klienta!

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu innowacyjnego rozwiązania dedykowanego naszym klientom.

Z dumą informujemy, że jesteśmy jedyną firmą z naszej branży, która zdecydowała się na powołanie Rzecznika Klienta!

 

Dlaczego potrzebujemy Rzecznika Klienta?

Naszą motywacją jest jeszcze większe zadowolenie klientów. Dzięki powołaniu Rzecznika nasi klienci zyskają pewność, że mogą liczyć na nasze wsparcie również w każdej problematycznej i trudnej sytuacji. I choć staramy się, by takich było jak najmniej, mamy świadomość, że nie da się ich całkowicie uniknąć i warto mieć pomysł jak optymalnie w nich postępować.

Zasady działania Rzecznika Klienta

Rzecznik Klienta jest dostępny dla wszystkich klientów ROBYG w Polsce jako najwyższa instancja, do której mogą zgłosić się z pytaniami lub sugestiami, po wyczerpaniu kontaktu na zwykłej ścieżce zakupowej, w tym z Przedstawicielem Handlowym i Biurem Obsługi Klienta. Jeśli nie zostanie zachowana standardowa ścieżka kontaktu, i sprawa trafi do Rzecznika, będzie on zobowiązany do odesłania zgłoszenia do oceny przez Biuro Obsługi Klienta. 

W swoich działaniach Rzecznik kieruje się takimi wartościami, jak: niezależność, bezstronność, zaufanie, empatia. Gwarantuje pełną otwartość na dialog oraz dokładną analizę każdej sprawy. Stanowisko Rzecznika jest niezależne od struktur ROBYG.

 

Czytaj również
Organizacja pracy biur sprzedaży - 20 i 21 czerwca
18 Czerwca 2025
Organizacja pracy biur sprzedaży - 20 i 21 czerwca
Zmiany w funkcjonowaniu biur sprzedaży w dniach 20 i 21 czerwca.
Harmonogram płatności 20/80 oraz rabaty do 85 000 zł!
17 Czerwca 2025
Harmonogram płatności 20/80 oraz rabaty do 85 000 zł!
Skorzystaj z wyjątkowej oferty - harmonogram płatności i rabaty!
Zamknięcie biura sprzedaży na Stacji Jeżyce
16 Czerwca 2025
Zamknięcie biura sprzedaży na Stacji Jeżyce
Z dniem 16 czerwca zamknęliśmy biuro sprzedaży na Stacji Jeżyce.
Organizacja pracy biur sprzedaży - 20 i 21 czerwca
18 Czerwca 2025
Organizacja pracy biur sprzedaży - 20 i 21 czerwca
Zmiany w funkcjonowaniu biur sprzedaży w dniach 20 i 21 czerwca.
Harmonogram płatności 20/80 oraz rabaty do 85 000 zł!
17 Czerwca 2025
Harmonogram płatności 20/80 oraz rabaty do 85 000 zł!
Skorzystaj z wyjątkowej oferty - harmonogram płatności i rabaty!
Zamknięcie biura sprzedaży na Stacji Jeżyce
16 Czerwca 2025
Zamknięcie biura sprzedaży na Stacji Jeżyce
Z dniem 16 czerwca zamknęliśmy biuro sprzedaży na Stacji Jeżyce.
Organizacja pracy biur sprzedaży - 20 i 21 czerwca
18 Czerwca 2025
Organizacja pracy biur sprzedaży - 20 i 21 czerwca
Zmiany w funkcjonowaniu biur sprzedaży w dniach 20 i 21 czerwca.
Harmonogram płatności 20/80 oraz rabaty do 85 000 zł!
17 Czerwca 2025
Harmonogram płatności 20/80 oraz rabaty do 85 000 zł!
Skorzystaj z wyjątkowej oferty - harmonogram płatności i rabaty!
Zamknięcie biura sprzedaży na Stacji Jeżyce
16 Czerwca 2025
Zamknięcie biura sprzedaży na Stacji Jeżyce
Z dniem 16 czerwca zamknęliśmy biuro sprzedaży na Stacji Jeżyce.
Telefon
Wiadomość